24 Kasım 2012 Cumartesi

Teşekkürler Murat Tomur kardeşim.

Raşit abi'cim selamlar sevgiler.Sizi hiç yıpranmamış,dinç,sağlıklı,dinamik görmek bence bizleri çok ama çok mutlu ediyor.Bizlere,hayatı anlamaya başladığımız zaman sahip çıktınız.Bildiğim ve benim anladığım kadar sizin naif espri anlayışınız ve hayata bakış açınız bizim ufkumuzu genişletti.Sayenizde insanlara karşı yaklaşımımız,tutumumuz, sevgiyle ve hoşgörü içinde kalmamızı sağladı.Bütün bunları hayatın başlarında anlamamıza sebeb oldunuz.Minnet ve şükran duygularımı yoğun olarak size gönderiyorum her zaman sevgiyle kalın sizi seviyor ve ellerinizden öpüyorum selamlar.
Murat TOMUR
---------------------
Sevgili Murat kardeşim ,sana bu nazik duyguların için çok teşekkür ediyorum. Hepiniz çok seviyorum. Sizlerle gurur duyuyorum. Sagolun,varolun...
Raşit abin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder