18 Ağustos 2014 Pazartesi

BENI ALLAH KORUMUŞ..


Sineme ve Tiyatro sanatçısı Halit Ergör arkadaşimla BRT Televizyonunda 20 yıl önce  bir yıl birlikte çalışmıştım.Bana bu sabah telefon etti "Raşit abi Yalıkavak tayım, biraz sana uğrayabilir miyim, hasret gideririz ." Dedi. "Tabiii,mutlu olurum, yolu tarif deyim" Birkaç yanlışlıktan sonra bana iyice yaklaştı .Sporkent 1 'in önünde buluşacaktık. Bak şimdi önüne Palmalayf gelecek !ondan 550 metre sonra beni göreceksin kabak gibi.""Tamam abi gördüm" dedi.. ben de o mesafeyi hesapladım,o süre sonra köşeyi hızla bir araba döndü.Ben, o diye o diye el kol salladım,o da yavaşladı.Ben de şaka yapayım siye şortumu çekip otostop yapan kızların hareketini yaptım.Araba durdu,elimle kenara Çek dedim,çekti.Kapıyı açıp ön koltuğa oturdum ve merhaba, nihayet buluştuk, dedim. Adam güldü. Ama o Halit bey değildi. Allah Allah,20 yıl da olsa Halit bey bu kadar değişebilir mi?hiç benzetemedim. Peki,ya oysa,sişmanladıysa...telefonda konuştuk değil mi az önce ?Dedim ,evet dedi .Rahatsız oldum ama sustum. bak burası sporkent1 ,şimdi yürüyün, bakın şu köşeden döneceğiz.Döndü,.Şimdi devam edin ,satılık yazan evin önünden düz aşağıya inelim.İndik.Bana soruyor burada evler kaça gidiyor, diye? 300 ortalama diyorum.Tamam şu Opel bizin araba onun önünde durun. Tamam,dedi adam.Ben indim, Burası bizim ev işte ,hoş geldiniz.Adam inmiyor. İnsenize evimize geldik Halit bey..Adam inmiyor...Benim işim acele," dedi. ben iyice huylandım.Pardon yahu,ben Raşit Yakalı,Halit Ergör isimli birini bekliyordum ben...
Yanlış var,benim adım Tayyip'i yok Recep Erdoğan..dedi.. peki beni niye arabanıza aldınız? Siz el ettiniz,ben de yokuş beyefendiyi yormuş,galiba,evine götürürüvereyim diye düşünüp aldım..dedi. bir süre gülmüştük,el sıkıştık.Peki ,beni yine buluştuğumuz yere bırakır mısınız? tabii,dedi. Tekrar arabasına bindim...öyle de olmuş Sporkent1 in önünde Halit bey beni bekliyormuş....Şimdi düşünüyorum Ya okşi isminin önünde Tayyip yazan Recep Erdoğan olsaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder