24 Mart 2009 Salı

Serdar Karaman arkadaşımız diyor ki:

Sevgili Raşit ağabey,
Sık sık telefonla sesini duyduğumda beni hep eskilere götüren, emeklerini hiçbir zaman unutmadığım değerli hocam..
Aktivitelerinizi heyecanla takip ediyor, hele hele eski nostaljik Çarşaf Karikatür Okulu zamanlarına ait resimleri
gördükçe tebessüm ediyorum. Bende 90'lı zamanlarla Karikatür okuluna katılmış, sizi tanıma mutluluğuna erişmiştim.
O günleri asla unutamam...
Bugün halen karikatürü bırakmamış bir şekilde çiziktirmeye devam ediyorum. Hatta Metin Uca'nın CNN Türk'teki programı Maydanoz'da
ara jenerikleri de ben çizdim ve halen bu kanalda grafik animasyon bölümünde çalışmaya devam ediyor, çizgili işlerde de çiziktirmeye devam ediyorum.
Emeğinize bir kez daha teşekkür ediyor, başarılarınızın ve her daim yanımızda olmanızı temenni ediyorum.


Öğrenciniz
Serdar Karaman
----------------------------------------------------------
Teşekkürler Serdar kardeşim. Sizlerle gurur duyuyorum. İlgini devamlı beklerim. Selamlar.Raşit abin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder